Tuesday 6 October 2015

כמה נוח זה - שאתה לא שואל שאלות,
כי אחרת
הייתי צריכה להסביר לך 
בגרסה נטולת מטאפורות
למה המקרר שלי מלא בטראגדיות אנושיות.
אתה עוד לא הפנמת בזה
שאני רק רוצה לדעת
על מה אתה חושב כשאתה לא מצליח לישון.
מבדר אותי שלא גילית עוד
- לשפוך דלק למדורה שלי 
זה
לשתף אותי במה אתה מרגיש
כשאתה עומד בחדר לבן וריק ומקשיב לשקט -
ולשלוח שיר שגורם לך לבכות
(לקינוח).
אתה לא הבנת עוד -- או לא מעוניין להבין,
ולכן אתה עונה לי בחיוך
ונעלם מהצ'אט לכמה ימים.

אני חושבת על זה כל כך הרבה לאחרונה
שהנני מוצאת את עצמי שוכבת שעות ערה במיטה
ומביטה
בחלל ריק
בחדר לבן --
מחכה
שמישהו ישבור את הקיר הרביעי
וייגש אליי --
ובוכה משירים בהם אנשים לא צריכים קונפליקטים
כדי להרגיש חיים.

כמה נוח זה - שאתה לא שואל שאלות,
כי אחרת 
הייתי צריכה
לספר לך את כל זה עכשיו
בגרסה בעלת מטאפורות
ולהתרגל לחיות בין שלושה קירות בלבד.

No comments:

Post a Comment